Woda i trening

Osoby, które ćwiczą tracą podczas treningu dużo wody i cennych minerałów. Dlatego muszą systematycznie i regularnie uzupełnić ten stan. Dla zwiększenia wydajności organizmu i dla prawidłowego funkcjonowania powinny spożywać wody mineralne – zarówno przed i jak i podczas treningu.

Picie wody mineralnej jest najprostszym i najskuteczniejszym sposobem, aby zapobiec odwodnieniu i utracie minerałów. Podczas treningu powinniśmy spożywać co najmniej 2 l niegazowanej wody mineralnej. Jest ona doskonałą formą uzupełnienia wszystkich utraconych płynów, a także elektrolitów z naszego organizmu. Podczas wysiłku fizycznego jesteśmy narażeni na utratę kationów sodu i potasu oraz magnezu. Mięśnie do pracy potrzebują jonów magnezu, dlatego przy wyborze odpowiedniej wody, warto zwrócić uwagę, aby była ona wzbogacona właśnie w te pierwiastki.

Szklanka wody tuż przed treningiem, picie wody w trakcie treningu , a także picie wody po treningu daje pewność, że nasze ćwiczenia będą skuteczne i efektywne a organizm zdrowy i nawodniony. Ale pamiętajmy koniecznie picie wody mineralnej.

  • dostarcza i uzupełnia utracone składniki mineralne
  • uzupełnia minerały
  • dostarcza duża dawkę magnezu i mikro i makroelementów
  • odżywia komórki
  • poprawia kondycję
  • dodaje energii
Więcej o tej wodzie
  • uzupełnia utracone minerały
  • dodaje energii
  • zapobiega odwodnieniu
  • odżywia organizm
  • uzupełnia utracone płyny i minerały
Więcej o tej wodzie
  • uzupełnia minerały
  • nawadnia
  • poprawia kondycję
  • dodaje energii
Więcej o tej wodzie

Zobacz także