Aktualności

09-11-2017

Limitowana edycja wody na 11 listopada.

Staropolanka, we współpracy z Muzeum Wojska Polskiego, przygotowała limitowaną edycję wody na Narodowe Święto Niepodległości. Na nowej etykiecie zobaczymy m.in. grafikę z fragmentem sławnego obrazu „Szarża pod Rokitną” Wojciecha Kossaka.

Kilkadziesiąt tysięcy sztuk butelek wody mineralnej Staropolanka sygnowanych obrazem Kossaka o pojemności 0,33 trafi do sklepów i instytucji państwowych już na początku listopada. Konsumenci będą mogli nabyć produkt wykorzystujący element obrazu Wojciecha Kossaka z 1934 roku oraz motywy biało-czerwonej kokardy narodowej - patriotycznego symbolu Polaków. Nowa etykieta jest kontynuacją działań Staropolanki, która promuje polskość i miłość do ojczyzny.
- Cieszymy się ze współpracy z wiodącym na rynku, polskim producentem wody mineralnej, jakim jest Staropolanka. To ważne, by w dobie nowych mediów przekazywać istotne dla Polaków wartości nie tylko tradycyjnymi kanałami, ale również poprzez prowadzenie przemyślanych i kreatywnych działań promujących polskie produkty. Jestem przekonany, że nowa edycja wody zyska sympatię osób dumnych z polskiej historii. Dla naszego muzeum to ważna kampania. Możemy pokazać w niej dzieło najwybitniejszego polskiego malarza, przedstawiające najgłośniejszy czyn bojowy II Brygady Legionów Polskich – mówi Sebastian Warlikowski Rzecznik Prasowy Muzeum Wojska Polskiego w Warszawie.
„Szarża pod Rokitną” Kossaka to jeden z najważniejszych obrazów jaki znajduje się w zasobach Muzeum Wojska Polskiego. Ekspresyjny obraz olejny, który zostanie wyeksponowany na etykiecie Staropolanki, przedstawia scenę pierwszowojennego natarcia II Brygady Legionów na pozycje rosyjskie z 13 czerwca 1915 roku. Wydarzenie to zapisało się w historii, jako wyczyn tragiczny w skutkach, lecz niezwykle bohaterski i do dziś jest symbolem nieugiętości polskiego żołnierza.
Nowa woda mineralna na 11 listopada to jeden z elementów działań Staropolanki, które wpisują się w ideę promocji patriotyzmu ekonomicznego. Chcemy, aby Polacy chętniej kupowali to, co polskie i robili to świadomie. Pieniądze pozostawione przez konsumentów w kraju silniej napędzają wzrost gospodarczy i przyczyniają się do rozwoju polskich przedsiębiorstw.
Woda mineralna Staropolanka z dedykowaną etykietą w szklanych butelkach dostępna będzie u wybranych dystrybutorów oraz w sieciach Selgros, Makro i E.Leclerc. Internauci będą mogli nabyć ją również w sklepie internetowym Staropolanki. Produkt będzie również towarzyszył obradom I Kongresu Patriotyzmu Ekonomicznego w Warszawie, który zaplanowano na 10 listopada.

 

Limitowana edycja wody dostępna jest również w naszym sklepie internetowym : http://sklep.staropolanka.pl/produkt/staropolanka-edycja-limitowana-11-listopada/